Ładowanie ...
EN
Zeroemisyjne pojazdy dostawcze dla miast
Pojazdy
FSE tworzy innowacyjne modułowe rozwiązania dla lekkich elektrycznych pojazdów dostawczych.
Platform
Base
Van
Bus
Cargo
Grupa docelowa


Technologia FSE stanowi realną odpowiedź na potrzeby podmiotów zainteresowanych dostawczymi pojazdami elektrycznymi, w tym: władz miejskich, samorządów lokalnych, przedsiębiorstw komunalnych, organizacji pozarządowych.

Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
12.03.2017
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
21.05.2017
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
06.12.2017
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
15.01.2018
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
14.04.2018
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
15.01.2018
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
Premiera pierwszego pojazdu elektrycznego Fiat 500
14.04.2018
Technologia FSE opracowana dla elektrycznych samochodów dostawczych (klasa homologacji N1) do transportu towarów jest skalowalna dla pojazdów do przewozu osób (klasa M1). Pomoże to zminimalizować koszty rozwoju.
INNOWACJE PROJEKTOWE
CZĘŚCIĄ PROGRAMU B+R „INNOMOTO” JEST ROZWÓJ I INTEGRACJA SERII INNOWACYJNYCH TECHNOLOGII E-MOBILNOŚCI
ŁADOWANIE INDUKCYJNE
ŁADOWANIE INDUKCYJNE

Pojazdy FSE odpowiadają na potrzeby klientów oferując bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Redukuje czynności związane z podłączeniem pojazdu do sieci ładowania.

Technologia polega na bezprzewodowej transmisji energii poprzez zmienne pole magnetyczne pomiędzy dwoma elementami ładowarki. System funkcjonuje w różnych warunkach pogodowych, nie wpływając na wydajność.
DWUKIERUNKOWY SYSTEM ŁADOWANIA
DWUKIERUNKOWY SYSTEM ŁADOWANIA

System pozwala na efektywne magazynowanie energii w baterii pojazdu, który w przyszłości będzie wykorzystany jako mobilne źródło zasilania. Energia zgromadzona w jego akumulatorach może być przekazana ponownie do sieci, by ustabilizować jej obciążenie w momentach szczytowego poboru mocy.
Strategia FSE w kwestii dwukierunkowego ładowania jest częścią koncepcji kompleksowych rozwiązań dla nowoczesnych miast, które w inteligentny sposób zarządzają gospodarką energetyczną.
NIEZALEŻNE ZASILANIE
NIEZALEŻNE ZASILANIE POPRZEZ ZINTEGROWANE PANELE PV

Ekologiczna energia słoneczna w Twoim samochodzie. Panel zaczyna swoje działanie już w momencie wschodu słońca i ładuje akumulator do samego zachodu, nawet przy pochmurnej pogodzie. Panele pełnią rolę pomocniczą a dodatkowa energia ma zwiększyć realny zasięg samochodu.
W FSE wierzymy, że energia słoneczna to realny kierunek do bez emisyjnej mobilności.
ROZWIĄZANIA ŁĄCZNOŚCI
ROZWIĄZANIA ŁĄCZNOŚCI

Dzięki aplikacji FSE zawsze znasz poziom naładowania baterii.
Aplikacja pozwala na pełne monitorowanie pojazdu. System pozwala zoptymalizować dzienne przebiegi sugerując najbardziej korzystne rozwiązania podczas planowania trasy przejazdu. Aplikacja sprawdza bieżące działanie systemu energetycznego

Wbudowana obsługa modułu GPS zapisuje odwiedzone miejsca. Na ekranie głównym smartfona, wyświetlają się komunikaty o aktualnym stanie naszego pojazdu.
Osiągnięcia FSE


Pierwszy polski samochód elektryczny

• zaprezentowany w 2017 roku
• platforma FCA
• 100% polska technologia


Samochód gotowy do cyklu produkcyjnego!
FSE realizuje pierwsze zamówienia dla klientów biznesowych


FSE rozwija technologie sprzyjające środowisku i prezentuje sposoby zredukowania emisji zanieczyszczeń powietrza w aglomeracjach miejskich.
PLAN ROZWOJU
ROZWÓJ GAMY PRODUKTOWEJ
W LATACH 2018-2022

• Rozbudowa platformy technologicznej
• Transfer technologii napędów
• Zwiększenie zasięgu samochodów
• Rozwój systemów IT i wspierających
• Optymalizacja modelu finansowego
• Zmniejszenie kosztów produkcji
2013-2015
Oferowanie nowoczesnych rozwiązań dla e-mobilności
2016
Opracowanie polskiego samochodu elektrycznego
2017-2019
Projekt INNOMOTO
2019
Crowdinvestment
2020-2021
Pozyskanie inwestora strategicznego
Partnerzy i dostawcy
BMZ
BOSMAL
KOMEL
VALEO & SIEMENS
GRENNWAY
SANTANDER
DELA-q
VICOR
TEAM
Jesteśmy różnorodnym zespołem ludzi pełnych pasji i chętnych do działania. W naszej codziennej pracy mierzymy się z problemami i wyzwaniami ale dzięki pracy zespołowej i naszemu doświadczeniu nie ma spraw, których nie potrafimy rozwiązać. Nasz zgrany team nigdy nie traci z pola widzenia wyznaczonych celów.
Thomas Hajek
CEO/CTO
Rafał Olejnik
Business Development
Barbara Malczewska
Product Management
WSPARCIE ZEWNĘTRZNE




W 2017 roku spółka wygrała konkurs Innomoto (NCBiR). Uzyskała wsparcie w wysokości blisko 1,1 mln euro na działalność badawczo-rozwojową.


Badawczo-rozwojowe możliwości FSE, wykazane przy opracowywaniu elektrycznego samochodu osobowego FSE One są skalowalne dla samochodów dostawczych.
Na tej podstawie Projekt FSE uzyskał:
• Najwyższą notę za projekt związany z transportem elektrycznym,
• Pozytywne oceny polskich i zagranicznych ekspertów,
• Pozytywną rekomendację dla przyznania środków dla
zaproponowanego modelu biznesowego i rozwojowego.

więcej